Rosie Huntington-Whiteley dodáva spodná bielizeň sebavedomie.
25-ročná modelka, ktorá pred nedávno viedla kampaň pre značky Marks & Spencer a Burberry pokladá spodnú bielizeň za vrchol dámskeho nákupu a tvrdí, e jej obnaené fotografie sú určené pre eny a nie muov. „Nebol to plán. Vyvinulo sa to prirodzene. Pri fotení som sa cítila vežmi dobre.“
"Spodná bielizeň je vrchol dámskeho nákupu a milujem ten pocit sebavedomia, ktorý ene dodáva. Milujem ju, je enskou záleitosou, muskou a druhotne.“, prezradila modelka.
Rosie pracuje v móde u od tínederských čias a priznáva, e niekedy zúfa nad svojimi staršími fotkami. „Mala som také šastie a pracovala som s úasnými klientmi a fantastickými značkami. Ale keď sa pozerám na svoje fotky, keď som mala 16, pýtam sa: „ Čo som si myslela? Určite nie, e to bolo dobré, verte mi!“ "Zvyčajne, keď sa vám nezapáči niečo hneď od začiatku, mnoho žudí sa vám snaí nahovori, e je to dobré. Vdy by ste však mali veri vlastným pocitom.“, dodala modelka.
Komentáre (0)
Zatiaž nebol pridaný iadny komentár. Pridajte komentár ako prvý.
Účesy celebrít na vyskúanie v HappyHair
vetky účesy celebrít
Účesy, strihy zo salónov
vetky účesy zo salónov